قهرمان؟!!!
*حرفای نقابدار رو با دقت بخون بعد نظر بده*

سه شنبه 2 آبان 1391
ن : نقابدارتنها

قهرمان؟!!!

 به نام قهرمان قهرمانان

      من ........یعنی همان نقابدار تنها دوست دارم یک قهرمان بشوم. قهرمان یعنی کسی که همه او را می شناسند، دوستش دارند و از او تاثیر می پذیرند. یعنی شخصیت معروفی که همه از او امضا می خواهند و دوست دارند با او عکس یادگاری بگیرند. کسی که با رفتار و سخنانش تیتر های اصلی روزنامه ها و مجلات را درشت و درشتر می کند. بگذاری مثال بزنم مثلا یک رییس جمهور برای خود قهرمانیست که ویژگی های بالا را داراست. قهرمانان سینمایی را هم که همه می شناسند. اسپایدرمن، سوپرمن، نمی دانم شرلوک هولمز، لرر و هاردی و اخیرا هم بن تن و و و که بنده فاکتور می گیرم.

     نارنجی پوش...با شنیدن این نام شاید یاد تیم ملی فوتبال هلند بیفتید. اما نارنجی پوش فیلمی است خارق العاده اثر داریوش مهرجویی که قهرمان آن یک رفتگر، همان سوفور است. این سوفور داستان که حامد بهداد بازیش می کند مرا مجذوب خود کرده و به قول معروف تحت تاثیر قرارم داده. بعد از دیدن این اثر فاخر رو به خود کردم و گفتم:"چرا من هم یک قهرمان نشوم؟ و مانند ن.پ که برای پاکی و پاکیزگی تلاش می کرد، برای هر چه که دوست دارم تلاش نکنم؟ هان؟" در ادامه همین طور که رو به خودم کرده بودم افزودم: اساسا برای قهرمان شدن باید در همه چیز الگو و نمونه باشیم. برای مثال می بایست فردی خوش اخلاق، گشاده رو، سالم، ورزشکار، باسواد و...! سپس بعد از تایید سخنان خود و مقداری قربان صدقه رفتن خویش آفرینی گفتم، لپ خود را کشیده و از ممبر پایین آمدم!

 

 

 

 

 

 

   خلاصه این که بیایید همگی قهرمانانی شویم تا دنیایی ایده آل پدید آوریم و زندگی را برای همه دلپذیر سازیم. راستی دیدن فیلم ن.پ فراموش نشود!!! 

     در ضمن اگر روزی من تبدیل به یک قهرمان شدم تعجب نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

حالا متن بالا را با جزییات کامل بخون! مطمئنم خوشت میاد! بخون!!! (نظر بده)

   

من .........(از گفتن نام اصلی خود معذورم. آهای کسانی که مرا می شناسید هویتم را فاش نکنید لطفا!) یعنی همان نقابدار تنها دوست دارم یک قهرمان بشوم. قهرمان یعنی کسی که همه او را می شناسند، دوستش دارند و از او تاثیر می پذیرند. یعنی شخصیت معروفی که همه از او امضا می خواهند و دوست دارند با او عکس یادگاری بگیرند. کسی که با رفتار و سخنانش تیتر های اصلی روزنامه ها و مجلات را درشت و درشتر می کند. بگذاری مثال بزنم مثلا یک رییس جمهور برای خود قهرمانیست که ویژگی های بالا را داراست. قهرمانان سینمایی را هم که همه می شناسند. اسپایدرمن، سوپرمن، نمی دانم شرلوک هولمز، لرر و هاردی و اخیرا هم بن تن و و و که بنده فاکتور می گیرم.(این فاکتور گیری با آنی که من و شما در پایه ی اول متوسطه در ریاضیات خوانده ایم کمی تفاوت دارد)

    نارنجی پوش...با شنیدن این نام شاید یاد تیم ملی فوتبال هلند بیفتید. اما نارنجی پوش فیلمی است خارق العاده (البته به نظر من) اثر داریوش مهرجویی(د.م) که قهرمان آن یک رفتگر، همان سوفور(اگر املای این کلمه غلط است مرا گوشزد کنید) است. این سوفور داستان که حامد بهداد بازیش می کند مرا مجذوب خود کرده و به قول معروف تحت تاثیر قرارم داده. بعد از دیدن این اثر فاخر (البته به نظر من) رو به خود کردم و گفتم (این حرکت جلوی آینه صورت گرفته است) چرا من هم یک قهرمان نشوم؟ و مانند ن.پ (نارنجی پوش) که برای پاکی و پاکیزگی تلاش می کرد، برای هر چه که دوست دارم تلاش نکنم؟ هان (این قسمت خیلی مهم است) ؟ در ادامه همین طور که رو به خودم کرده بودم افزودم: اساسا برای قهرمان شدن باید در همه چیز (همه ی همه که نه بیشتر چیز ها) الگو و نمونه باشیم. برای مثال (به قول انگلیسی بلدا فر اگزمپل) می بایست فردی خوش اخلاق، گشاده رو، سالم، ورزشکار، باسواد (منظورم فقط خواندن و نوشتن نیست) واجازه ی فاکتور گیری را به بنده بدهید! سپس بعد از تایید سخنان خود و مقداری قربان صدقه رفتن خویش آفرینی گفتم، لپ خود نازنین را کشیده و از ممبر پایین آمدم (در لحظات گذشته بنده دچار عارضه ی جو گیری که مرضی همه گیر است شده بودم که البته خوشبختانه به خیر گذشت!) 

  خلاصه این که بیایید همگی قهرمانانی شویم تا دنیایی ایده آل پدید آوریم و زندگی را برای همه دلپذیر سازیم. راستی دیدن فیلم ن.پ فراموش نشود!!! 

در ضمن اگر روزی من تبدیل به یک قهرمان شدم (که 100% می شوم) تعجب نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نقابدارتنها

دمت گرم که تا تهش خوندی نظر یادت نره!


نظرات شما عزیزان:

gharibe ashna
ساعت16:15---2 آبان 1391
سلام تو که انقد حساسی همه برات نظر بذارن و حتما مطلبارو بخونن تو چرا مطالب بقیه رو نمی خونی؟
پاسخ: می خونم...از این به بعد می خونم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: نوشته های نقابدار، دل نوشته، ،
:: برچسب‌ها: قهرمان, قهرمان شدن, قهرمانی, نقابدار تنها, نقابدار, نارنجی پوش,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان یه نقابدار تنها!!!! و آدرس neghabdaretanha.loxblog.com لینک کن بعد مشخصات لینک خودتو این پایین بنویس. اگه لینک من تو وبلاگت باشه لینکت به طور خودکار تو وبلاگ من قرار میگیره. دمت گرم!!